Czerwonego Hiluxa Revo przebudowanego przez ekipę BezAsfaltu4x4 już poznaliśmy dokładnie dwa lata temu. Auto przez ten czas odwiedziło wiele ciekawych miejsc, zyskało dodatkowe wyposażenie. Sprawdziło się i znakomicie radziło na podróżniczych trasach. Jak jest zbudowane? O tym przeczytacie w poświęconym mu artykule.

 

 

 

Dlaczego Hilux?

Jeśli szukamy nowego samochodu na wyprawę, to nie ma właściwie wyboru. Jeśli chcemy mieć auto które da się wykorzystać poza asfaltem, nie rujnując budżetu przy zakupie a jednocześnie można  je przebudować to obecnie tylko pikapy są jedyną rozsądna opcją. A dlaczego Toyota? Podczas wypraw, często w okolice pozbawione asfaltu i przyzwoitych dróg liczy się trwałość auta. I Toyota to właśnie oferuje. A gdy juz coś się zdarzy ważny jest dostęp do części i serwisu. I to jest kolejny atut aut tej marki - szczególnie w Azji gdzie auta te są popularne, sprawdzone i mechanicy maja pojecie jak je naprawiać i części.

 

 

Modyfikacje

Auto przeszło typowe modyfikacje, które warto przeprowadzić  przystosowując pojazd do turystyki 4x4. 

  • Snorkel
  • Opony Discoverer Cooper STT Pro
  • Poszerzenia nadkoli
  • Osłona silnika
  • Osłona zbiornika Ad Blue
  • Wyciągarka ze sterowaniem z kabiny i pilotem
  • Dodatkowy akumulator z modułem zarządzającym ładowaniem i separatorem
  • Progi boczne
  • Zderzak stalowy z tyłu Fabryka4x4
  • Halogeny ledowe
  • Nadkola
  • Nadstawka bagażnika ze szkieletem stalowym
  • Szuflady + płyta wysuwana na bagaż
  • Webasto do ogrzewania namiotu dachowego oraz wody
  • Namiot dachowy z opcja rozkładania elektrycznego

Jednak właściciel nie spoczął na laurach i modyfikował pojazd dalej. Dzięki temu na fotografiach jakie przedstawimy dzisiaj zobaczycie jeszcze stalowy zderzak z przodu, koła z aluminiowymi felgami 16” i oponami BF Goodrich AT, nowe halogeny.

Hilux znakomicie sprawdził się podczas wypadów, jednak człowiek potrzebuje odmiany, nowego. W głowie właściciela powstaje więc nowy projekt i marzenie o budowie auta wyprawowego opartego na Land Cruiserze 200.

A jak wyglądają na żywo patenty wykorzystane w aucie, przydatne w podróży? Posłuchajcie:

 

 

 

 

Jeśli jesteście zainteresowani tym autem, kontakt do właściciela: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!, tel. +48 505512844

 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ

PLG_SYSTEM_RRRCONTENTMEDIA_HEADER

debata_26.11.2020___2V6A8281
debata_26.11.2020___2V6A8283
debata_26.11.2020___2V6A8289
debata_26.11.2020___2V6A8292
debata_26.11.2020___2V6A8296
debata_26.11.2020___2V6A8297
debata_26.11.2020___2V6A8299
debata_26.11.2020___2V6A8303
debata_26.11.2020___2V6A8308
debata_26.11.2020___2V6A8309
debata_26.11.2020___2V6A8312
debata_26.11.2020___2V6A8313

PLG_SYSTEM_RRRCONTENTMEDIA_READMORE_TEXT