Za nami już V edycja targów Offroad Show w Warszawie. Przez dwa listopadowe dni gościliśmy na swoim stoisku wszystkich tych, którzy myślą o podróżowaniu, turystyce 4x4, chcieliby osobiście zetknąć się z osobami które ruszyły w świat i potrafią o tym ciekawie opowiedzieć. Dzięki współpracy z dealerem Toyota Marki mogliśmy udostępnić dla zwiedzających najnowszego Hiluxa, Land Cruisera, Rav4. Nie zabrakło również emocji sportowych. O kulisach rajdu Dakar opowiadał Grzegorz Baran. 

Land Cruiser Adventure Club to grupa ludzi, których łączy wspólne hobby, czyli podróżowanie samochodami terenowymi. W naszym przypadku jest to głównie Toyota Land Cruiser oraz Toyota Hilux Targi to doskonała okazja, aby spotkać się z innymi klubowiczami oraz miłośnikami wypraw 4x4 i rozpocząć planowanie nowego sezonu, co w naszym przypadku oznacza między innymi organizację najważniejszej imprezy roku, czyli Toyota Offroad Festival.

 

 

Offroad Show w Warszawie to wg specjalistów z branży największe targi tego typu w Polsce. Oczywiście daleko im do podobnych imprez organizowanych w Europie jednak z roku na rok zauważyć można coraz większe zainteresowanie imprezą ze strony wystawców jak i zwiedzających. Stoisko Land Cruiser Adventure Club w tym razem nakierowane było na spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy chętnie dzielili się swoimi pasjami i doświadczeniami. Jednym z nich był Michał Rej podróżujący Toyotą LC100. Kiedyś ścigał się w rajdach, dzisiaj ma na swoim koncie wiele dalekich i ekstremalnych wypraw. On i jego Land Cruiser pokonali między innymi Trakt Kołymski, dotarli do Kazachstanu oraz zdobyli „Mount Everest off-roadu”, czyli słynną Bajkalsko-Amurską Magistralę Kolejową (BAM) z Siewierobajkalska do Tyndy. O swoich podróżach opowiadał również Piotr Kulczyna przemierzający terenowe trasy kiedyś BJ40 a obecnie BJ45. W Strefie Podróżników zaprezentował nie tylko swoją klasyczną Toyotę, ale przede wszystkim swoją nową książkę pt. „Droga na Wschód”, w której opisuje swoją wyprawę z synem do dalekiej Mongolii i Syberii. Kolejną, ciekawą postacią jaką gościliśmy był Roman Piotrowski, który swoim Hiluxem od lat podróżuje po dzikich zakątkach Bałkanów i Kaukazu. Ciekawą propozycją dla zwiedzających był również kontakt z  Tomaszem Piwowarskim i jego Toyotą LC100. To "wszystko mające" auto Tomek pracowicie przygotowuje do wielomiesięcznej, samotnej podróży przez Azję do Japonii. Jego Toyota została nie tylko zmodyfikowana, ale również doposażona w przyczepkę z namiotem i wyposażaniem kuchni.

 

Romek Piotrowski z córką Piotr Kulczyna

Tomek Piwowarski

 

 

 

  

 

 

 

Michał Rej

 

Na naszym stoisku swojego niezwykłego HILUXA prezentował również Roman Wasik z Autodromu 4x4. To auto znane z faktu, iż było treningowa rajdówką Małysza i Martona zaprezentowało się obecnie z nowej strony. Przeszło modernizację i obecnie stylizowane jest na model REVO. Dla fanów motosportu ogromną przyjemnością było oczywiście spotkanie z Grzegorzem Baranem, który dzielił się swoimi doświadczeniami dotyczącymi startów w rajdach terenowych jak i budowy pojazdów. Swoją karierę sportową rozpoczął od startów motocyklem Jawa. W 1989 roku przesiadł się do samochodu – Łady 2105 – i wywalczył w niej tytuł Mistrza Polski w wyścigach samochodowych. Pod koniec lat 90. ubiegłego wieku rozpoczął również starty w Pucharze Świata Cross-Country, Mistrzostwach Europy w rallycrosie oraz Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych. Jednak jego głównym celem w tym czasie stał się start w Rajdzie Dakar, który udało mu się zrealizować w 2004 roku. Wystartował wtedy jako pilot francuskiego kierowcy – Bernarda Malferiola, samochodem ciężarowym Mercedes-Benz Unimog. Kolejny raz wystartował w tym rajdzie w 2007 roku, ponownie Unimogiem, ale tym razem w roli kierowcy (pilotem był Rafał Marton). Od 2008 roku rozpoczął starty w cyklu Dakar Series ciężarowym MANem, który można było zobaczyć na naszym stoisku.

 

Grzegorz Baran Roman Wasik Autodrom4x4

 

Oprócz obejrzenia nowych Toyot (Land Cruiser, Hilux, Rav4) sympatycy marki mogli również zaopatrzyć się w klubowe gadżety wykonane przez Łukasza Maletza z firmy Guru Druk. Dla pasjonatów klasycznych Toyot przygotowaliśmy dwa egzemplarze kultowych 40-tek, w tym FJ-40, najstarszy egzemplarz w Polsce zestawiony z nowym FJ-em tuningowanym przez TRD. O tych niezwykłych samochodach, których właścicielem jest Marcin Maliszczuk już pisaliśmy na naszych stronach (link).

 

 

 

Nasze starania zostały docenione przez organizatora targów nagrodami. Poniżej BJ45 z wyróżnieniami. W przyszłym roku postaramy się jeszcze bardziej...

 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ 2016