Land Cruiser Adventure Club na targach Offroad Show
Za nami już V edycja targów Offroad Show w Warszawie. Przez dwa listopadowe dni gościliśmy na swoim stoisku wszystkich tych, którzy myślą o podróżowaniu, turystyce 4x4, chcieliby osobiście zetknąć się z osobami które ruszyły w świat i potrafią o tym ciekawie opowiedzieć. Dzięki współpracy z dealerem Toyota Marki mogliśmy udostępnić dla zwiedzających najnowszego Hiluxa, Land Cruisera, Rav4. Nie zabrakło również emocji sportowych. O kulisach rajdu Dakar opowiadał Grzegorz Baran.
Land Cruiser Adventure Club to grupa ludzi, których łączy wspólne hobby, czyli podróżowanie samochodami terenowymi. W naszym przypadku jest to głównie Toyota Land Cruiser oraz Toyota Hilux Targi to doskonała okazja, aby spotkać się z innymi klubowiczami oraz miłośnikami wypraw 4x4 i rozpocząć planowanie nowego sezonu, co w naszym przypadku oznacza między innymi organizację najważniejszej imprezy roku, czyli Toyota Offroad Festival.
Offroad Show w Warszawie to wg specjalistów z branży największe targi tego typu w Polsce. Oczywiście daleko im do podobnych imprez organizowanych w Europie jednak z roku na rok zauważyć można coraz większe zainteresowanie imprezą ze strony wystawców jak i zwiedzających. Stoisko Land Cruiser Adventure Club w tym razem nakierowane było na spotkania z ciekawymi ludźmi, którzy chętnie dzielili się swoimi pasjami i doświadczeniami. Jednym z nich był Michał Rej podróżujący Toyotą LC100. Kiedyś ścigał się w rajdach, dzisiaj ma na swoim koncie wiele dalekich i ekstremalnych wypraw. On i jego Land Cruiser pokonali między innymi Trakt Kołymski, dotarli do Kazachstanu oraz zdobyli „Mount Everest off-roadu”, czyli słynną Bajkalsko-Amurską Magistralę Kolejową (BAM) z Siewierobajkalska do Tyndy. O swoich podróżach opowiadał również Piotr Kulczyna przemierzający terenowe trasy kiedyś BJ40 a obecnie BJ45. W Strefie Podróżników zaprezentował nie tylko swoją klasyczną Toyotę, ale przede wszystkim swoją nową książkę pt. „Droga na Wschód”, w której opisuje swoją wyprawę z synem do dalekiej Mongolii i Syberii. Kolejną, ciekawą postacią jaką gościliśmy był Roman Piotrowski, który swoim Hiluxem od lat podróżuje po dzikich zakątkach Bałkanów i Kaukazu. Ciekawą propozycją dla zwiedzających był również kontakt z Tomaszem Piwowarskim i jego Toyotą LC100. To "wszystko mające" auto Tomek pracowicie przygotowuje do wielomiesięcznej, samotnej podróży przez Azję do Japonii. Jego Toyota została nie tylko zmodyfikowana, ale również doposażona w przyczepkę z namiotem i wyposażaniem kuchni.
|
Na naszym stoisku swojego niezwykłego HILUXA prezentował również Roman Wasik z Autodromu 4x4. To auto znane z faktu, iż było treningowa rajdówką Małysza i Martona zaprezentowało się obecnie z nowej strony. Przeszło modernizację i obecnie stylizowane jest na model REVO. Dla fanów motosportu ogromną przyjemnością było oczywiście spotkanie z Grzegorzem Baranem, który dzielił się swoimi doświadczeniami dotyczącymi startów w rajdach terenowych jak i budowy pojazdów. Swoją karierę sportową rozpoczął od startów motocyklem Jawa. W 1989 roku przesiadł się do samochodu – Łady 2105 – i wywalczył w niej tytuł Mistrza Polski w wyścigach samochodowych. Pod koniec lat 90. ubiegłego wieku rozpoczął również starty w Pucharze Świata Cross-Country, Mistrzostwach Europy w rallycrosie oraz Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych. Jednak jego głównym celem w tym czasie stał się start w Rajdzie Dakar, który udało mu się zrealizować w 2004 roku. Wystartował wtedy jako pilot francuskiego kierowcy – Bernarda Malferiola, samochodem ciężarowym Mercedes-Benz Unimog. Kolejny raz wystartował w tym rajdzie w 2007 roku, ponownie Unimogiem, ale tym razem w roli kierowcy (pilotem był Rafał Marton). Od 2008 roku rozpoczął starty w cyklu Dakar Series ciężarowym MANem, który można było zobaczyć na naszym stoisku.
Oprócz obejrzenia nowych Toyot (Land Cruiser, Hilux, Rav4) sympatycy marki mogli również zaopatrzyć się w klubowe gadżety wykonane przez Łukasza Maletza z firmy Guru Druk. Dla pasjonatów klasycznych Toyot przygotowaliśmy dwa egzemplarze kultowych 40-tek, w tym FJ-40, najstarszy egzemplarz w Polsce zestawiony z nowym FJ-em tuningowanym przez TRD. O tych niezwykłych samochodach, których właścicielem jest Marcin Maliszczuk już pisaliśmy na naszych stronach (link).
Nasze starania zostały docenione przez organizatora targów nagrodami. Poniżej BJ45 z wyróżnieniami. W przyszłym roku postaramy się jeszcze bardziej...
GALERIA ZDJĘĆ 2016