Toyota Online Service Booking pozwala w szybki i łatwy sposób umówić się na przegląd lub inną usługę serwisową w autoryzowanej stacji Toyoty. Rezerwacji można dokonać przez stronę Toyoty lub przy pomocy aplikacji MyT.

Toyota Online Service Booking to kolejna innowacyjna usługa, która ułatwia korzystanie z autoryzowanego serwisu marki. Skraca czas rezerwacji wizyty w serwisie oraz pozwala umówić termin z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Toyota Online Service Booking dostępny jest w aplikacji MyT oraz na stronie https://www.toyota.pl/rezerwacja-serwisu-online.

LandCruiser Pl aplikacja MyT 0

Usługa działa szybko i nie wymaga zakładania specjalnego konta. Wystarczy podać podstawowe dane kontaktowe oraz podstawowe informacje dotyczące auta, w tym numer rejestracyjny i przebieg. Następnie należy wybrać serwis, z którego usług chcemy skorzystać, a także dzień i godzinę. System rozpozna auto i zasugeruje zakres prac. Klient może też np. rozszerzyć zakres przeglądu do wariantu Relax, a także wymienić koła lub opony i zlecić ich przechowywanie na kolejny sezon.

Korzystając z Toyota Online Service Booking, od razu znamy szczegółową listę czynności serwisowych, szacunkowy koszt wizyty w serwisie, a także czas trwania przeglądu. Dzięki dostępowi do wolnych terminów w kalendarzach serwisowych dilerów Toyoty szybko wybierzemy najdogodniejszą datę i godzinę wizyty. Rezerwację potwierdzamy, klikając w link dostarczony wraz SMS-em lub e-mailem ze szczegółami wybranych usług. Toyota Online Service Booking wyśle też przypomnienie o zarezerwowanej wizycie w serwisie.

LandCruiser Pl aplikacja MyT 01

„Chcemy ułatwić naszym klientom korzystanie z Autoryzowanych Serwisów Toyoty. Dzięki usłudze Toyota Online Service Booking wizytę zaplanują szybko, a także otrzymają komplet informacji. Będą mieć też pewność, że zlecona usługa zostanie wykonana zgodnie z zaleceniami producenta i z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części Toyoty” – mówi Maciej Ostrowski z działu Customer Service Development w Toyota Central Europe.

Toyota Online Service Booking to kolejne innowacyjne narzędzie dla klientów autoryzowanych serwisów marki. Od 2022 roku działa Toyota Video Service Advisor, dzięki któremu klient może przez aplikację na telefon czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.