Toyota RAV4 zyskała ogromną popularność wśród fanów aut z napedem 4x4. Warto wspomnieć, że w tym roku łączna sprzedaż wszystkich generacji osiągnęła ośmiocyfrowy wynik i już ponad 10 milionów egzemplarzy tego najpopularniejszego SUV-a na świecie opuściło salony marki. Toyota nie zapomina jednak o tych, którzy nadal chcą mieć RAV4 ale chcieliby się wyróżnić. Dla nich stworzono wersje Hybrid Black Edition by JBL

 

rav4 3 4 b rear.1200

 

Co nowego zyskujemy dzieki tej wersji auta? Oczywiscie wyjatkowy lakier z dodatkami dobranymi tak aby uzyskać niezwykły efekt. Głęboki kolor lakieru Attitude Black podkreśla ostre linie i przetłoczenia Toyoty RAV4. Efekt został wzmocniony czarnymi elementami stylistycznymi na całym nadwoziu. Górny i dolny grill, dolne części zderzaków, obudowy bocznych lusterek, osłony podwozia, listwa na klapie bagażnika i tylny spojler zostały polakierowane na czarno. 19-calowe aluminiowe obręcze kół również mają czarne, lśniące wykończenie. Nawet czujniki systemu detekcji przeszkód (ICS), zapobiegającego kolizjom podczas manewrów, zostały pokryte czarnym lakierem. Jedynym elementem wyróżniającym się na tle czarnego nadwozia jest chromowany znak Toyoty pośrodku przodu auta.

Wnętrze również jest utrzymane w czarnej tonacji. Fotele zostały pokryte czarnymi tapicerkami z wysokiej jakości skóry syntetycznej z szarymi przeszyciami. Ciemne wykończenie wnętrza znane z wersji Selection oraz czarna podsufitka tworzą szczególną atmosferę.

 

rav4 top shot.1200

 

Standardowe wyposażenie bazuje na wersji Selection, ale dodatkowo jest wzbogacone o:

  • czarne felgi aluminiowe 19”,
  • wykończenie elementów zewnętrznych w kolorze Piano Black,
  • zestaw naprawczy opony,
  • układ detekcji przeszkód ICS,
  • cyfrowe lusterko wsteczne,
  • oraz system audio JBL klasy premium z 9 głośnikami i radiem DAB.

Dodatkowo, ze względu na kooperację Toyoty z firmą JBL, każdy samochód będzie opatrzony dedykowanym znaczkiem podkreślającym unikalny charakter tej wersji wyposażenia.

Sprzedaż nowej Toyoty RAV4 Hybrid Black Edition by JBL rozpocznie się w październiku 2020 roku. Zbieranie zamówień na tę limitowaną edycję rozpocznie się pod koniec sierpnia.