Trwa wyprzedaż Hiluxa 2023. Skorzystać z rabatów czy czekać na odświeżony model?
W salonach Toyoty wciąż jeszcze jest dostępny spory wybór konfiguracji Hiluxa z rocznika 2023. W ofercie wyprzedażowej wszystkie wersje otrzymały rabat 10 000 zł netto. Legendarną terenówkę z dobrym wyposażeniem można kupić w promocyjnych cenach od 145 384 zł netto lub poczekać na nową odsłonę Hiluxa z nową topową wersją GR SPORT, która wejdzie do salonów w najbliższych miesiącach.
Duży wybór konfiguracji Hiluxa z rocznika 2023
Z ośmiu wersji wyposażenia Hiluxa 2023 do wyboru jest jeszcze sześć – od wersji SR z nadwoziem półtorej kabiny i silnikiem 2.4 D-4D 150 KM ze skrzynią manualną aż po topową GR SPORT z silnikiem 2.8 D-4D 204 KM, 6-stopniowym automatem i oczywiście podwójną kabiną. Wszystkie dostępne auta mają w standardzie napęd 4x4. Dwie podstawowe wersje DL i DLX z pojedynczą kabiną są już wyprzedane.
Hilux SR jest dostępny od 145 384 zł netto, opcjonalnie z podwójną kabiną. Na wyposażeniu znajdą się m.in. 17" felgi aluminiowe, skórzana kierownica, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, system multimedialny Toyota Touch® 2 z kolorowym ekranem dotykowym 8", Android Auto™ i Apple CarPlay®, usługi łączności Toyota Connected Car, system wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC) i zjazd ze wzniesienia (DAC), systemy bezpieczeństwa Toyota Safety Sense z tempomatem adaptacyjnym, kamera cofania, a także mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD) i blokadę tylnego mechanizmu różnicowego.
Wersja SR5 kosztuje od 161 384 zł netto i jako jedyna jest oferowana ze wszystkimi konfiguracjami silnikowymi. Do wyboru jest zarówno silnik 2.4 o mocy 150 KM, jak i 2.8 o mocy 204 KM – oba z automatem lub skrzynią manualną.
Wszystkie pozostałe wersje, czyli SR5+, Invincible, Invincible Sport oraz topowa GR SPORT, można zamówić wyłącznie z mocniejszym silnikiem 2.8 oraz 6-stopniową skrzynią automatyczną. Ich ceny zaczynają się od 174 084 zł netto za SR5+, natomiast Hilux GR SPORT po obniżce kosztuje teraz od 210 184 zł netto.
Flagowy Hilux GR SPORT ze wzmocnionym zawieszeniem
Wersja GR SPORT dołączyła do gamy Hiluxa w 2022 roku dla upamiętnienia zwycięstwa Toyoty w Rajdzie Dakar. Została zaprojektowana z myślą o lepszych osiągach, szybkości reakcji i pewności prowadzenia.
Kluczową zmianą w topowej wersji są modyfikacje zawieszenia – wprowadzenie amortyzatorów jednorurowych z przodu i z tyłu oraz zmodyfikowanych sprężyn. Przednie sprężyny śrubowe zostały usztywnione oraz – wraz z nowymi amortyzatorami – pomalowane na czerwono. W porównaniu ze standardowym Hiluxem wersja GR Sport ma poprawione właściwości jezdne i komfort jazdy.
Czarny przedni grill ma wzór w kształcie litery G na kratce oraz zyskał poprzeczkę z napisem TOYOTA. 17-calowe felgi aluminiowe mają kontrastowe czarne wykończenie i są wyposażone w opony typu All-Terrain 265/65 R17.
Czarny motyw jest obecny także na lusterkach, bocznych stopniach, błotnikach, nad przestrzenią ładunkową i w klamce tylnej klapy. Dzięki temu jaskrawoczerwone osłony, amortyzatory i sprężyny są wyraźnie podkreślone. Auto otrzymuje też elektryczną roletę przestrzeni ładunkowej, czarne stopnie boczne i specjalny spojler nad przestrzenią ładunkową oraz czerwone aluminiowe osłony zabezpieczające silnik i tylny most.
W kabinie z przodu zamontowano sportowe fotele, pokryte czarną skórzaną tapicerką, którą zdobią czerwone perforacje oraz obszycia. Logotypy GR Sport są umieszczone na fotelach, dywanikach, przycisku Start, a także w formie animacji graficznej na wyświetlaczu. Kierowca może korzystać z łopatek do zmiany biegów, a sportowe pedały wykonano z aluminium. W Wyposażeniu znajdziemy m.in. System Premium Audio JBL z 9 głośnikami i subwooferem, multimedia z nawigacją satelitarną Toyota Touch® 2 with GO w języku polskim z 3-letnią darmową aktualizacją map, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni oraz podgrzewanie przednich i tylnych siedzeń.
Nowy Hilux GR SPORT 2024
W cenniku odświeżonego Hiluxa z rocznika 2024, który niedługo zastąpi aktualny model, pojawi się nowa, ulepszona wersja GR SPORT II. W drugiej odsłonie topowego Hiluxa zastosowano szerszy rozstaw kół z przodu (o 140 mm) i z tyłu (o 155 mm) w porównaniu do standardowego auta w pozostałych wersjach wyposażania. Poprawi to prowadzenie zarówno w terenie, jak i na drogach. Hilux GR SPORT II będzie stabilniejszy, a układ kierowniczy zyska jeszcze więcej precyzji. Układ jezdny będzie pracował ciszej, a zawieszenie i hamulce ulepszono pod kątem usportowionego prowadzenia, zachowując jednocześnie wysoki poziom komfortu.
Hilux GR SPORT II jeszcze lepiej będzie sprawdzał się w terenie. Auto w tej wersji ma zwiększony prześwit o 20 mm, rozstaw kół przednich został poszerzony o 140 mm, a kół tylnych o 155 mm. Dzięki tym zmianom kąt natarcia zwiększył się z 29 do 30 stopni. Poprawiono właściwości aerodynamiczne nadwozia poprzez zastosowanie nowego przedniego zderzaka z przeprojektowaną oprawą świateł przeciwmgielnych, która zmniejsza turbulencje w nadkolu oraz redukuje opór powietrza. Hilux GR SPORT II zyskał też zmieniony spojler nad przestrzenią ładunkową oraz nową pokrywę o aerodynamicznych kształtach.
Modyfikacjom poddano zawieszenie. Auto ma amortyzatory jednorurowe z przodu i z tyłu, które zapewniają lepsze tłumienie i szybszą reakcję podczas jazdy w trudnych warunkach i po nierównym terenie dzięki większej powierzchni tłoka amortyzatora. Toyota Hilux GR SPORT II wyposażona jest w nowe, lżejsze 17-calowego felgi aluminiowe z oponami tylu AT. Układ hamulcowy zyskał 17-calowe tarcze z przodu, a z tyłu hamulce bębnowe zostały zastąpione 15-calowymi hamulcami tarczowymi.
Samochód wyróżnia się czerwonymi sprężynami, elementy przedniego zawieszenia pomalowano na czarno, a tylnego na czerwono. Całość uzupełniają czarne błotniki. W aucie zastosowano nowe, 17-calowe felgi aluminiowe, za którymi skrywają się pomalowane na czerwono zaciski. Nowe koła mają też lepsze właściwości aerodynamiczne oraz niższą masę.
Tak jak w aktualnym modeli, na przednim grillu umieszczono klasyczny napis TOYOTA w miejscu logotypu. Całość uzupełniają pomalowane na czarno stopnie boczne, lusterka oraz klamki. Przednia osłona została pomalowana na srebrno, a z przodu i z tyłu umieszczono emblematy GR SPORT.
Wnętrze ma czarną tapicerkę oraz czerwone, kontrastujące pasy bezpieczeństwa. Sportowe pedały wykonano z aluminium, a przy kierownicy zamontowano łopatki do zmiany biegów. Nowością są hydrograficzne zdobienia na desce rozdzielczej i boczkach drzwi. Przednie, sportowe fotele wykonano z zamszu i skóry, mają perforacje oraz szare przeszycia. Na zagłówkach umieszczono logotypy GR SPORT.
W Toyocie Hilux GR SPORT II zastosowano najnowszy system multimedialny Toyota Smart Connect, który obsługiwany jest przy pomocy 8-calowego, dotykowego ekranu. Standardem jest wbudowana nawigacja oparta na chmurze, która pokazuje trasę nawet po utraceniu połączenia z internetem. Samochód może łączyć się ze smartfonami bezprzewodowo przy pomocy Apple CarPlay® oraz przewodowo poprzez Android Auto™. Dzięki modułowi DCM można dokonać aktualizacji metodą over-the-air multimediów oraz elementów systemów bezpieczeństwa Toyota T-MATE bez konieczności wizyty w serwisie.